Hírek
2016. Június 19. 09:14, vasárnap |
Életmód
Forrás: mti
Sokszor elkésnek a fiatalok szexuális felvilágosításával
Timmermann Gábor szülész, nőgyógyász szerint a szülők, de sokszor az iskola is elkésik a fiatalok szexuális felvilágosításával, és sok a tévhit a fiatalok körében.
A szakorvos az M1 aktuális csatorna szombat délelőtti műsorában azt mondta, az egyik legelterjedtebb tévhit, hogy megszakított közösüléssel biztosan elkerülhető a nem kívánt terhesség, pedig ennek a módszernek gyenge a hatékonysága.
Beszélt arról is, hogy prevenciós programot indítottak, amelynek keretében iskolákban hívják fel a figyelmet a szexuális úton terjedő betegségek és a nem kívánt terhesség megelőzésére. Ennek tapasztalata az, hogy a szülők későn beszélnek erről a fiatalokkal, és sokszor az iskolában is későn kerül szóba a szexualitás.
Timmermann Gábor azt mondta, Hollandiában az "abortuszturizmus" ellenére is kevesebb az abortusz, mint itthon, mert ott az oktatásra nagy hangsúlyt fektetnek, 18 éves lányoknak már ingyenes a fogamzásgátló tabletta, a szórakozóhelyeken pedig ingyen lehet automatából óvszerhez jutni.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Október 24. 08:40, péntek | Életmód
Klasszikus zene és néptánc várja az utasokat a Liszt Ferenc repülőtéren szerdán és csütörtökön
Klasszikus zene és néptánc várja az utasokat a Liszt Ferenc repülőtéren október 22-én és 23-án - mondta el Kiss-Hegyi Anita kulturális kapcsolatokért felelős államtitkár a TV2 Mokka című műsorában szerdán reggel.
2025. Október 23. 08:46, csütörtök | Életmód
Megnyílt a Lumina Park a Palatinus fürdőben
Megnyílt a Lumina Park a Palatinus fürdőben, a Varázsvilág elnevezésű fénypark 2026. március 1-ig látogatható - közölte a A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. az MTI-vel.
2025. Október 23. 08:32, csütörtök | Életmód
Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre
A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről.
2025. Október 23. 08:32, csütörtök | Életmód
Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre
A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről.
